Niin, päivää vaan kaikille, uusi tyyppi kun olen.
Eli, mulla on nyt pikkuinen ongelma.
Olen joskus ihan 10 - 13 vuotta sitten tehnyt matkalaskujen kirjauksia käsin sellaiselle tiliöintilomakkeelle. Sen jälkeenhän on tullut käytettyä kaikenlaisia matkaohjelmia jotka ovat hoitaneet homman ilman, että on itse tarvinnut kauheasti päätään vaivata.
Nyt olen taas tilanteessa, että pitäisi palata entiseen eli tiliöidä matkalaskuja eikä mulla ole enää harmaintakaan muistoa siitä miten se oikein meni...
Oliko se nyt sitten niin, että lomakkeen
Ensimmäiselle riville tulee matkalaskun kokonaissumma K? (Ja pitikö tossa olla mukana myös infokulut vaiko vaan se mitä matkalainen haluaa korvattavaksi?)
Seuraaville riveille eriteltynä jokainen kulu oman kustannuslajinsa mukaan D?
Ja mihkä mä ne alvit pistän... laskenko 22% alvit kaikki yhteen ja omalle rivilleen, sit muut alvit yhteen omalle rivilleen vai pitääkö ne kirjata aina erikseen niihin liittyvän kulun alapuoliselle riville?
Entäs jos se reissulasse on saanut matkaennakkoa, mitä mä sille teen?
Kiitoksia etukäteen roppakaupalla. Ihan kauhean noloa kysellä tällaisia asioita joiden nyt pitäisi olla ihan peruskauraa
