Teemme Zervant-verkkopalvelua toiminimiyrittäjien (ammatinharjoittajien) tarpeisiin. Ajatuksena tehdä palvelu jonka itse olisimme tarvinneet ensimmäisen yrityksen pyörittämiseen

Mutta asiaan... Lähdemme siitä, että yhdenkertainen maksuperusteinen kirjanpito luodaan automaattisesti normaalin yritystoiminnan yhteydessä. Eli voit laskuttaa, kirjata yrityksen kustannukset ja muut tulot palveluun. Näistä luodaan yhdenkertainen kirjanpito, arvonlisäveroilmoitukset ja yrityksen taloutta selventävät raportit. Palvelu muistuttaa arvonlisäverojen ilmoittamisesta (koska omasta kokemuksesta tiedämme miten helppoa on unohtaa ilmoitusten tekeminen

Olisi kiva kuulla palautetta palvelun hyödyllisyydestä, helppokäyttöisyydestä ja parannusehdotuksista tällä foorumilla. Kaikki kommentit ovat tervetulleita!
Palvelu löytyy täältä: http://www.zervant.fi