Mitä laskutusohjelmaa suosittelette?

Yleinen keskustelu kirjanpito-ohjelmista
cmk
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Syys 2018, 12:47

Mitä laskutusohjelmaa suosittelette?

Viesti Kirjoittaja cmk »

Hei,
kaipaisin vinkkejä ja kokemuksia hyvästä laskutusohjelmasta. Ohjelmalla tulisi olla mahdollista lähettää verkkolaskuja, tehdä perinteisiä paperilaskuja ja saada muodostettua raportteja. Laskuttajana toimisi usea eri yritys. Meillä on ollut käytössä Econet ja lisäksi yhtiön tarpeisiin suunniteltu oma laskutusohjelma, mikä on antiikinaikainen. Pankkiohjelmana meillä on käytössä Visman Monipankki, joten jos mahdollista suoritusten siirto pankista laskutusohjelmaan olisi iso etu. Tarjouksia olen pyytänyt suurimmilta taloushallinnon järjestelmien toimittajilta, mutta heidän hintansa ylittää reippaasti budjetin. Onko markkinoilla saatavilla "yksinkertaista" laskutusohjelmaa mitä kautta verkkolaskujen lähettäminen onnistuu, mutta laskut on myös mahdollista lähettää itse sähköpostilla tai paperilla, ilman että laskutusohjelma hoitaa postituksen yms? Ja mistä saa perinteiset raportit eli paljonko on laskutettu mitäkin lajia ja kuinka paljon on tullut suorituksia yms. Visman ePasselia olen katsonut, joten siitä kuulisin mielelläni myös kokemuksia.
Tilkkari
Viestit: 247
Liittynyt: 27 Joulu 2017, 16:47

Re: Mitä laskutusohjelmaa suosittelette?

Viesti Kirjoittaja Tilkkari »

Arkhimedes on ihan hyvä ja kohtuuhintainen.

https://www.isolta.fi/ominaisuudet/miks ... tusohjelma
Vastaa Viestiin