Joustavin pilvipalvelu?

Yleinen keskustelu kirjanpito-ohjelmista
mirinda
Viestit: 2
Liittynyt: 20 Elo 2014, 10:35

Joustavin pilvipalvelu?

Viesti Kirjoittaja mirinda »

Hinta ja laatusuhde pitää olla kunnossa (eikä se saa olla kallein mahdollinen siltikään).

Olen siis ottamassa valikoimaan sähköisen taloushallinnon palveluja.

Tarjouksia olen saanut muutamalta, mutta nyt kiinnostaisi oikeasti käyttäjien kokemukset näistä nykyisistä tarjolla olevista.

Samoin tarvitsen järjestelmän, jota voidaan muokata tarpeiden mukaan. (eli esimerkiksi ProCountorin hankinta taitaa kaatua näihin
"meillä ei ole tarjota pyytämääsi palvelupakettia, mutta voit syöttää tiedot käsin ohjelmaan" -no sitähän minä juuri sähköistämisellä hainkin...) :(

Samoin tuntuu olevan monelle ohjelmantekijälle vieläkin vieras käsite (eihän sen nyt pitäisi olla kuin täppä ruutuun mitkä huomioidaan?? )
maksuperusteisen kirjanpidon tekeminen ohjelmalla ilman sitä "naputtele käsin tiliotteelta" -versiota.

Eli vinkkiä jos jollakulla käytössä jokin joustava ja toimiva ja näppäräkäyttöinen palvelu :)
Savon Jussi
Viestit: 408
Liittynyt: 12 Heinä 2012, 16:21

Re: Joustavin pilvipalvelu?

Viesti Kirjoittaja Savon Jussi »

Jos haluat luppopäiviltä työnteossa välttyä, ota ohjelma, joka toimii omalla koneella myös ilman nettiyhteyttä. Pilvipalvelu sitten tukemaan aineiston siirtoa ja kierrätystä. Tietoturvakin on silloin varmemmalla pohjalla. Ai miksikö? No ei siitä kovin kauaa ole kun kaivinkone pimensi lähes koko Elisan verkon. Sähkön tasaisesta saannista nyt puhumattakaan. Aggregaatti ei paljon auta nettiyhteyden katketessa. Kesällä voi tehdä töitä vaikka laiturin nokassa eikä mokkulan mahdollinen hitaus tai toimimattomuus ärsytä niin paljoa kun ohjelmat pyörii vaivatta oman koneen uumenissa.

Tokihan tämä on vain oma mielipiteen ja näin itse olen asiat järjestänyt. Ja erittäin tyytyväinen olen ollut, kuten asiakkaatkin.
Vastaa Viestiin