Sivu 1/1

Pienhankinnat ja poistot

Lähetetty: 23 Tammi 2013, 23:57
Kirjoittaja OfficeCareer
Hei!

Yrittäjä hankkinut tilikauden aikana laitteita n. 2000€ euron edestä. Mm. miksauspöytä, mikrofoni, johtoja tms.. jotka siis kuuluvat hänen työhönsä. Miten kirjaisitte poiston?

Kiitos etukäteen!

Terv. OC

Re: Pienhankinnat ja poistot

Lähetetty: 24 Tammi 2013, 01:12
Kirjoittaja RistoJ
Moi!

Voisi olettaa, että tuo miksauspöytä on maksanut enemmän kuin 850 euroa ja kestää käyttöä vähintään kolme vuotta, joten se pitää aktivoida. Siitä sitten helpoin tehdä 25% menojäännöspoisto tilinpäätöksen yhteydessä.

Mikrofonit, johdot sun muut roippeet voi huoletta kirjata tilikauden kuluiksi.

RistoJ



OfficeCareer kirjoitti:Hei!

Yrittäjä hankkinut tilikauden aikana laitteita n. 2000€ euron edestä. Mm. miksauspöytä, mikrofoni, johtoja tms.. jotka siis kuuluvat hänen työhönsä. Miten kirjaisitte poiston?

Kiitos etukäteen!

Terv. OC

Re: Pienhankinnat ja poistot

Lähetetty: 28 Helmi 2013, 13:40
Kirjoittaja OfficeCareer
Kiitos vastauksesta!! :)
RistoJ kirjoitti:Moi!

Voisi olettaa, että tuo miksauspöytä on maksanut enemmän kuin 850 euroa ja kestää käyttöä vähintään kolme vuotta, joten se pitää aktivoida. Siitä sitten helpoin tehdä 25% menojäännöspoisto tilinpäätöksen yhteydessä.

Mikrofonit, johdot sun muut roippeet voi huoletta kirjata tilikauden kuluiksi.

RistoJ



OfficeCareer kirjoitti:Hei!

Yrittäjä hankkinut tilikauden aikana laitteita n. 2000€ euron edestä. Mm. miksauspöytä, mikrofoni, johtoja tms.. jotka siis kuuluvat hänen työhönsä. Miten kirjaisitte poiston?

Kiitos etukäteen!

Terv. OC