Tärkein ensimmäiseksi: käyntikortit :P

Apua yritysten perustamista suunnitteleville.
Jukor1
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Helmi 2012, 23:01

Tärkein ensimmäiseksi: käyntikortit :P

Viesti Kirjoittaja Jukor1 »

Hei,

Saattaa kuulostaa hyvinki pieneltä ongelmalta, kun lueskelee näitä keskusteluja, mutta minun pitäisi tilata käyntikortteja juuri perustamalleni firmalle. Toistaiseksi olen ainoa, joten ei pitäisi tulla ainakaan kalliiksi! :) Olen muutamia firmoja katsastanut, lähinnä nettipainoja, kuten print24, visaprint, unitedprint jne, mutta en tiedä mistä pitäisi tilata, onkohan ihmisillä kokemuksia? ainakin print24 käyntikortit on edulliset ja toimitettaisi ihan kotiin asti. Paikalliset painot oli ensin mielessä, mutta ne on liian kalliita vielä toistaiseks, kun rahaa ei vielä mitenkään hirveästi virtaa sisään :) Kaikki suositukset ovat tervetulleita!

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

— Jukka
Loulou
Viestit: 3
Liittynyt: 29 Tammi 2012, 15:28

Re: Tärkein ensimmäiseksi: käyntikortit :P

Viesti Kirjoittaja Loulou »

Olen pariin otteeseen nähnyt Vistaprintin käyntikortteja luonnossa, ja ne ovat olleet hintaansa nähden tosi hyvän näköisiä. Sieltä olisi itselle tarkoitus kortit tilata, kunhan saan y-tunnukseni.
Andy
Viestit: 1560
Liittynyt: 16 Elo 2008, 15:50

Re: Tärkein ensimmäiseksi: käyntikortit :P

Viesti Kirjoittaja Andy »

Tuo Vistaprint on se yritys, joka on minullekin spämmännyt tarjouksia sähköpostiin, joissa luvataan 250 kpl käyntikortteja ilmaiseksi. Tai no, melkein ilmaiseksi, eli vähintään postikulut 6,46 € joutuu kyllä maksamaan. Tuo ei kuitenkaan ole ollenkaan paha hinta 250 € käyntikortille. Vähän vaan pisti yrityksen toiminta noin muuten epäilemään, että haluanko antaa tuonne yhteystietojani kuten sähköpostiosoitetta. Sen verran kovasti siellä yritettiin joka välissä tyrkyttää maksullisia lisäpalveluita.
annamari
Viestit: 2
Liittynyt: 16 Helmi 2012, 11:53

Re: Tärkein ensimmäiseksi: käyntikortit :P

Viesti Kirjoittaja annamari »

Vistaprint toimii aivan samalla tavalla kuin Ryanair ja muut halpalentoyhtiöt. Jos haluat vain peruspalvelun ilman mitään ylimääräisiä hienouksia, hinta on edullinen. Eli jos perusmallit kelpaa, niin Vistaprint voisi olla hyvä vaihtoehto. Olen itse tilannut käyntikortteja Vistaprintiltä ja tiedän, että siellä tyrkytetään maksullisia lisäpalveluja. Mutta samaa tekniikkaa käyttävät myös halpalentoyhtiöt eikä noita palveluja tarvitse ottaa, jos niitä ei tarvitse ;)
riina34
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Elo 2013, 15:32

Re: Tärkein ensimmäiseksi: käyntikortit :P

Viesti Kirjoittaja riina34 »

Jos etsit suomalaista painoa josta saa edulliset käyntikortit niin käy katsoon
http://adprint.fi/kayntikortit-netista.html
ertti
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Maalis 2013, 15:07

Re: Tärkein ensimmäiseksi: käyntikortit :P

Viesti Kirjoittaja ertti »

Nykypäivänähän on myös suosittua hankkia vähän erikoisempaa käyntikorttia - kannattaa guuglata vähän, voi löytyä jotain erikoisempaa kuvaamaan yritystä paremmin, kuin pelkkä valkopohjainen standardiläpyskä.

Tuossa esimerkkejä Flickristä: http://www.flickr.com/photos/dailypoeti ... 10/detail/
Vastaa Viestiin