Tallentaminen Tilittimellä

Keskustelua ilmaisesta Tilitin -ohjelmasta
Kirjanpito-K
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Maalis 2016, 11:38

Tallentaminen Tilittimellä

Viesti Kirjoittaja Kirjanpito-K »

Terve!

Teen kirjanpitoa omalla tietokoneella, mutta en ymmärrä millä tavalla Tilitin-ohjelmalla voi tallentaa kirjanpidon? Mistään ei löydy "Tallenna nimellä" ynms. Kyse on ainejärjestön kirjanpidosta, joten seuraavalle rahastovastaavalle pitäisi saada tämä kirjanpito myös.

Eli millä tavalla saan muutettua tietyn kirjanpidon tiedostoksi, jotta sitä voi käyttää ja avata muidenkin tietokoneiden Tilitin-ohjelmilla?
Andy
Viestit: 1560
Liittynyt: 16 Elo 2008, 15:50

Re: Tallentaminen Tilittimellä

Viesti Kirjoittaja Andy »

Tilitin luo ensimmäisen käynnistyskerran yhteydessä tietokannan johon se tallentaa koko ajan automaattisesti. Tämän tietokannan voi halutessaan varmuuskopioida tai siirtää toiselle tietokoneelle. Se löytyy kun menee Tiedosto --> Tietokanta-asetukset. Aukeavasta ikkunasta voi napsauttaa "Avaa hakemisto" -painiketta jolloin käyttöjärjestelmä avaa sen kansion jossa tietokanta sijaitsee.
Kirjanpito-K
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Maalis 2016, 11:38

Re: Tallentaminen Tilittimellä

Viesti Kirjoittaja Kirjanpito-K »

Todella hienoa, kiitos nopeasta vastauksestasi!
Rutker72
Viestit: 33
Liittynyt: 09 Maalis 2014, 08:05

Re: Tallentaminen Tilittimellä

Viesti Kirjoittaja Rutker72 »

Minulla on ongelma kun viimeinen tilikausi katosi...

Vain aikaisemmat on tallella.

(Onneksi ehdin tulosta tilinpäätöksen mutta nyt kun aloitan uutta tilikautta on kai aloitettava alkusaldojen viennillä...)

Ongelma on myös kun yrittää tehdä kahden eri orgaanisaation kirjanpitoa...Sen olen ratkaissut kirjautumalla koneelle kahtena eri profiina.
Andy
Viestit: 1560
Liittynyt: 16 Elo 2008, 15:50

Re: Tallentaminen Tilittimellä

Viesti Kirjoittaja Andy »

Hei!

Onpa omituista että katosi! Teitkö mitään muutoksia käyttöjärjestelmääsi (esim Windows) ennen katoamista?
Rutker72
Viestit: 33
Liittynyt: 09 Maalis 2014, 08:05

Re: Tallentaminen Tilittimellä

Viesti Kirjoittaja Rutker72 »

Andy kirjoitti:Hei!

Onpa omituista että katosi! Teitkö mitään muutoksia käyttöjärjestelmääsi (esim Windows) ennen katoamista?
Olin vain aloittanut viimeisen tilikauden uutena ja erilaisella tilikartalla, eli se ei ollut aikaisempien kanssa "jatkona".
Vastaa Viestiin