Tilitoimisto kotona ?

Tarvitseeko yrityksesi kirjanpitäjän? Tai tilitoimistosi lisää työntekijöitä? Etsi kirjanpitäjiä palvelukseesi tässä osiossa.

Palkkaisitko kotitoimistoyrittäjän ?

En, koska koen heidät ammattitaidottomimpina
0
Ei ääniä
En, koska minulla on heistä huonoja kokemuksia
0
Ei ääniä
Kyllä, jos joku suosittelee
5
21%
Kyllä, jos hinta on halpa
0
Ei ääniä
Kyllä, se missä työ tehdään ei ole minulle tärkeää
19
79%
 
Ääniä yhteensä: 24

ssmu01
Viestit: 4
Liittynyt: 07 Joulu 2011, 19:49

Tilitoimisto kotona ?

Viesti Kirjoittaja ssmu01 »

En ole ennen tajunnut, että kotoa käsin kirjanpitotöitä tekevää yrittäjää pidetään huonompana/ammattitaidottomampana. Onko se vähän sama kuin esim. kotona töitä tekevä parturi. Pidetäänkö heitäkin huononpina ?

Laittakaahan kokemuksianne, koska pohdin jäämistä kokopäiväyrittäjäksi. Olen nyt tehnyt näitä hommia 10 vuotta sivutoimisena. Asiakkaita pitäisi saada kuitenkin suht koht nopeasti, koska vakinainen palkkatulo jää pois. Olin ajatellut aloittaa kotoa käsin ja vasta sitten asiakaskunnan laajennettua hommata oman toimiston keskustasta. Nyt alkoi pelottaa, että onko kotoa käsin toimiminen sittenkin este asiakashankinnalle ? Olenko uskottavampi, jos minulla on erilliset toimitilat ? Saanko sen oman toimeentulon ja asiakaspiirin nopeammin kasaan vaikka silloin minulla on korkeammat hinnat ?

Kiitos etukäteen!
MaireM
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Heinä 2015, 12:52

Re: Tilitoimisto kotona ?

Viesti Kirjoittaja MaireM »

Jos on tarpeellistä, niin saan itsekin työskennellä kotona. Ei ole väliä, missä asuu pöytä, konee ja aivot- tärkeä on että ne ovat samassa paikassa, samana :wink: aikana.
jra
Viestit: 28
Liittynyt: 17 Helmi 2011, 16:07

Re: Tilitoimisto kotona ?

Viesti Kirjoittaja jra »

En edes tiedä millaiset toimitilat kirjanpitäjällämme on - olen tavannut hänet yhdeksän yhteistyövuoden aikana kahdesti :D Tätä on sähköinen taloushallinto. :lol:
Vastaa Viestiin