alku on aina vaikeaa...

Kysymykset kirjanpidon perusteisiin liittyen.
Paramedic
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:27
Paikkakunta: Ristiina
Viesti:

alku on aina vaikeaa...

Viesti Kirjoittaja Paramedic »

moi

alku on aina vaikeinta, joten kyselisinkin että onko kellään kokemusta ja tietoa avistax kirjanpito-ohjelmalla tehdystä kirjanpidosta? meinaan että kun alotin eilen niin tuntuma oli todella hankala vaikkakin ohjeet suomeksi löytyykin.

kiitos

ps. ohjeilla ja kirjanpito sanastolla on mielestäni jonkin verran eroa joten siitä ne ongelmat varmaan tulee?
Moderator
Site Admin
Viestit: 358
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 22:29

Re: alku on aina vaikeaa...

Viesti Kirjoittaja Moderator »

Hei!

Itselläni ei valitettavasti ole lainkaan kokemusta kyseisestä ohjelmasta. Minkälaisia kysymyksiä sinulla on herännyt, jos vaikka yrittäisin vilkaista tuota ohjekirjaa hieman?

EDIT: Latasin ohjelman kokeiluversion ja perustin testimielessä yrityksen siihen ja tein muutaman kirjauksen. Ohjelma tuntui varsin kotoisalta heti kättelyssä, joten jos kysymyksesi liittyvät perusasioihin niin saatan jopa pystyä auttamaan! :-)
airi
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Touko 2011, 09:11

Re: alku on aina vaikeaa...

Viesti Kirjoittaja airi »

Minulla on ollut sivutoimisena kirjanpitäjänä toimiessani käytössä (Avista ja) Avistax- ohjelmat jo pitkälti toistakymmentä vuotta. Olen tehnyt kirjanpito-ohjelmalla jopa 90 työntekijän firman kirjanpidon ja paljon pienempiä. Ohjelma on aina toiminut hyvin, reskontran hoito onnistunut, kustannuspaikka laskenta sujunut, ja kaikki yritysmuodot osuuskunnasta ja osakeyhtiöstä henkilöyhtiöihin ja toiminimiin, samoin samoin kaikelaiset yhdistykset olen saanut hoidetuksi. Omat tilikartan yms muokkausmahdollisuudet hyvät. Ohjelma on loogisimpia ja samalla rakenteeltaan yksinkertaisimpia, mitä olen käsitellyt, ja mikä parasta, se on todella edullinen muihin verrattuna. -80--90-luvuilla oli käytössäni Talousneuvosohjelmistot, ja olen käyttänyt monia muita. Nyt en vaihtaisi Avistax:ia mihinkään. Mielestäni kirjanpito-ohjelman ja siitä saatavien tulosteiden pitäisi olla sellaisia, että pienikin yrittäjä osaa niitä lukea. Jos joku tarvitsee apuani, autan mielelläni. :D
Vastaa Viestiin