Netvisor

Keskustelua netvisorista
Konttorirotta
Viestit: 54
Liittynyt: 29 Elo 2009, 18:10

Netvisor

Viesti Kirjoittaja Konttorirotta »

Lyhyesti ja ytimekkäästi: kenelläkään kokemusta?

Vaikuttaa todella näppärältä. Kuten Netvisor sivuillaankin mainostaa, niin ei tarvi kuin internet-yhteyden.
Jalin81
Viestit: 19
Liittynyt: 11 Maalis 2010, 14:01
Paikkakunta: Larsmo
Viesti:

Re: Netvisor

Viesti Kirjoittaja Jalin81 »

Olen käyttänyt Netvisor nyt vuoden ja se oli minun mielestäni tosi hyvä ohjelma. Olisin jatkanut mutta kun aloitin oma pieni kirjanpitotoimisto niin tuntui vähän hankalalta kun piti olla muutama yritys. Sen takia ostin Visma Avendo kun siihen saa monta yritystä, halvempi.

Jos sinulla on vaan yksi yritys niin suosittelen koska Netvisor:lta saa lähetetty suoraan alv-ilmoitus. Ja saa ostolaskut maksettu sen kautta sekä tiliotteet. Myynti puoli en ole käyttänyt.
OfficeCareer
Viestit: 47
Liittynyt: 27 Helmi 2012, 21:26

Re: Netvisor

Viesti Kirjoittaja OfficeCareer »

Jalin81 kirjoitti:Olen käyttänyt Netvisor nyt vuoden ja se oli minun mielestäni tosi hyvä ohjelma. Olisin jatkanut mutta kun aloitin oma pieni kirjanpitotoimisto niin tuntui vähän hankalalta kun piti olla muutama yritys. Sen takia ostin Visma Avendo kun siihen saa monta yritystä, halvempi.

Jos sinulla on vaan yksi yritys niin suosittelen koska Netvisor:lta saa lähetetty suoraan alv-ilmoitus. Ja saa ostolaskut maksettu sen kautta sekä tiliotteet. Myynti puoli en ole käyttänyt.
Siis hetkonen, eikö Netvisoriin nyt sentään saa useita yrityksiä?? Sitähän käytetään ihan tilitoimistoissakin..? :)
Tiina58
Viestit: 1
Liittynyt: 19 Kesä 2012, 10:10

Re: Netvisor

Viesti Kirjoittaja Tiina58 »

OfficeCareer kirjoitti:
Jalin81 kirjoitti:Olen käyttänyt Netvisor nyt vuoden ja se oli minun mielestäni tosi hyvä ohjelma. Olisin jatkanut mutta kun aloitin oma pieni kirjanpitotoimisto niin tuntui vähän hankalalta kun piti olla muutama yritys. Sen takia ostin Visma Avendo kun siihen saa monta yritystä, halvempi.

Jos sinulla on vaan yksi yritys niin suosittelen koska Netvisor:lta saa lähetetty suoraan alv-ilmoitus. Ja saa ostolaskut maksettu sen kautta sekä tiliotteet. Myynti puoli en ole käyttänyt.
Siis hetkonen, eikö Netvisoriin nyt sentään saa useita yrityksiä?? Sitähän käytetään ihan tilitoimistoissakin..? :)
Tähän minäkin kaipaisin lisätietoa. Olen perutamassa pientä tilitoimistoa, ja etsin parhaillaan sopivaa järjestelmää sen käyttöön. Net visor kiinnostaisi jonkin verran, toisena vaihtoehtona Fivaldi. Kertokaahan ihmiset kokemuksia näistä :D .
JuhaK
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Kesä 2012, 10:03

Re: Netvisor

Viesti Kirjoittaja JuhaK »

Hei Tiina,

Kyllä Netvisoriin saa useita yrityksiä. Netvisoria käytetään tilitoimistoissa, sekä pienissä että suurissa, yhteiskäyttöisesti asiakkaan kanssa. Kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä Netvisorin myyntiin. Saat pyydettyä verkon kautta tapahtuvan esittelyn ja näet minkälaisesta ohjelmistosta on kysymys.
Juha / Netvisor Oy
------------------------
http://www.netvisor.fi
http://www.tuloslaskelma.fi
Jokeri
Viestit: 37
Liittynyt: 09 Loka 2012, 19:02

Re: Netvisor

Viesti Kirjoittaja Jokeri »

Tiina58 kirjoitti:
OfficeCareer kirjoitti:
Jalin81 kirjoitti:Olen käyttänyt Netvisor nyt vuoden ja se oli minun mielestäni tosi hyvä ohjelma. Olisin jatkanut mutta kun aloitin oma pieni kirjanpitotoimisto niin tuntui vähän hankalalta kun piti olla muutama yritys. Sen takia ostin Visma Avendo kun siihen saa monta yritystä, halvempi.

Jos sinulla on vaan yksi yritys niin suosittelen koska Netvisor:lta saa lähetetty suoraan alv-ilmoitus. Ja saa ostolaskut maksettu sen kautta sekä tiliotteet. Myynti puoli en ole käyttänyt.
Siis hetkonen, eikö Netvisoriin nyt sentään saa useita yrityksiä?? Sitähän käytetään ihan tilitoimistoissakin..? :)
Tähän minäkin kaipaisin lisätietoa. Olen perutamassa pientä tilitoimistoa, ja etsin parhaillaan sopivaa järjestelmää sen käyttöön. Net visor kiinnostaisi jonkin verran, toisena vaihtoehtona Fivaldi. Kertokaahan ihmiset kokemuksia näistä :D .

Hei Tiina

Kommenttini tulee myöhään, mutta toivottavasti tästä on apua.

Olen käyttänyt molempia mainitsemiasi ohjelmia kolmisen vuotta kumpaakin. Valinnassa Fivaldin ja Netvisorin välillä pitäisi aluksi miettiä millaisia asiakkaita tavoittelee.

Jos tulevat asiakkaasi toimittavat kirjanpitomateriaalia pääasiassa perinteisesti paperilla, valinta on Fivaldi. Fivaldissa tositteiden syöttö, tiliotteiden käsittely ja tilinpäätöksen tekeminen ovat huomattavasti helpompia ja joustavampia kuin Netvisorissa. Fivaldiinkin saa e-laskujen vastaanoton ja kierrätyksen sekä myyntilaskujen lähetyksen e-laskuina asiakkaille.

Jos asikkaasi haluavat itse käydä hyväksymässä ja maksamassa kirjanpito-ohjelmaan tallennetut ostolaskut, niin Netvisor saattaa olla oikea valinta.

Kannattaa pitää mielessä myös ohjelmistojen hinnoittelu. Molemmissa on avauskulu joka sisältää käyttöopastusta.

Kun viimeksi käytin aktiivisesti Fivaldia, hinnoittelu oli käyttäjätunnusten mukaan. Eli yksi käyttäjä tilitoimistossa maksoi xx euroa ja silloin voi perustaa muistaakseni enintään 50 asiakasyritystä. Lisäyritykset lisähintaan kuten myös ainakin mainittu myyntilaskujen lähetys e-laskuina.

Netvisor puolestaan periin maksua käytöstä sekä jokaisesta tapahtumasta. Eli tiliotteen haku pankista, ostolaskujen vastaanotto, myyntilaskujen lähetys, pankkiin lähetetty maksuaineisto jne maksavat kaikki erikseen.
Hilge
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Heinä 2014, 07:22

Re: Netvisor

Viesti Kirjoittaja Hilge »

Hei vaan! Olen uusi tällä foorumilla ja huomasin, että tämä keskustelu Netvisorista on jo melko vanha. Olisin kuitenkin kaivannut muutamia ohjeita sen käyttämiseen, sillä yrittäjänä ajattelin nyt säästää ja tehdä asioita mahdollisimman paljon itse. Minulla on ollut valitettavasti aika huonoja kokemuksia kirjanpitäjistä tähän saakka (kalliita, epämääräisiä, hitaita...) tai sitten vaan olen tosi huono asiakas! Joka tapauksessa haluaisin oppia käyttämään Netvisoria hieman paremmin, mutta tukipuhelin on vähän kallis soitella joka käänteessä. Olisiko täällä joku, joka osaisi vastata vaikka s-postitse muutamaan kysymykseen ja toki siitä sopii minua laskuttaakin. Teen jo jonkinverran asioita itse Netvisorissa, teen laskut, hyväksyn ostolaskut, maksatukset, raportit ym. löydän ja osaan. Lähinnä myyntien kirjaaminen mietityttää ja toivoisin, etten sössi koko hommaa ihan sekaisin. Palkat myös siellä lasken ja maksan itse (onneksi vain yksi työntekijä).

Jos joku osaa auttaa niin vinkatkaa toki. Apu olisi tarpeen! :oops:
Primrose
Viestit: 99
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 19:49

Re: Netvisor

Viesti Kirjoittaja Primrose »

Hilge kirjoitti:Hei vaan! Olen uusi tällä foorumilla ja huomasin, että tämä keskustelu Netvisorista on jo melko vanha. Olisin kuitenkin kaivannut muutamia ohjeita sen käyttämiseen, sillä yrittäjänä ajattelin nyt säästää ja tehdä asioita mahdollisimman paljon itse. Minulla on ollut valitettavasti aika huonoja kokemuksia kirjanpitäjistä tähän saakka (kalliita, epämääräisiä, hitaita...) tai sitten vaan olen tosi huono asiakas! Joka tapauksessa haluaisin oppia käyttämään Netvisoria hieman paremmin, mutta tukipuhelin on vähän kallis soitella joka käänteessä. Olisiko täällä joku, joka osaisi vastata vaikka s-postitse muutamaan kysymykseen ja toki siitä sopii minua laskuttaakin. Teen jo jonkinverran asioita itse Netvisorissa, teen laskut, hyväksyn ostolaskut, maksatukset, raportit ym. löydän ja osaan. Lähinnä myyntien kirjaaminen mietityttää ja toivoisin, etten sössi koko hommaa ihan sekaisin. Palkat myös siellä lasken ja maksan itse (onneksi vain yksi työntekijä).

Jos joku osaa auttaa niin vinkatkaa toki. Apu olisi tarpeen! :oops:
Laitoin sinulle yksityisviestiä!
KLT-kirjanpitäjä vm. 2013 :)
Vastaa Viestiin