Kirjanpitäjäksi Admicomille? (Jyväskylä, Tampere tai Oulu)

Tarvitseeko yrityksesi kirjanpitäjän? Tai tilitoimistosi lisää työntekijöitä? Etsi kirjanpitäjiä palvelukseesi tässä osiossa.
Admicom
Viestit: 16
Liittynyt: 27 Joulu 2017, 11:11

Kirjanpitäjäksi Admicomille? (Jyväskylä, Tampere tai Oulu)

Viesti Kirjoittaja Admicom »

Miltä kuulostaisi kirjanpitäjän työ nuorekkaassa, huumorintajuisessa ja ammattitaitoisessa tiimissä, jonka työvälineenä on pitkälti automatisoitu ja käyttäjien kiittämä toiminnanohjausjärjestelmä? Oletko kyllästynyt puheisiin sähköisestä taloushallinnosta ja automatiikasta, koska todellisuus ei ole aina vastannut odotuksiasi? Etsitkö työpaikkaa taloushallinnon tehtävien parista, mutta perinteiset tilitoimistot eivät oikein sytytä?

Jos mielenkiintosi heräsi, jatka lukemista! :D

TOP5-syyt tulla kirjanpitäjäksi Admicomille? Tässä ne ovat!
1. Mahtava työporukka. Pääset nopeasti kiinni työtehtäviin henkilökohtaisen perehdyttäjäsi opastuksella, ja tukea ja apua on tarjolla aina, kun sitä tarvitset. Kahvi- ja jumppatauoilla nauru raikaa – tiimipäivistä ja firman juhlista puhumattakaan!
2. Vastuullinen tehtävä. Työssäsi toimit nimettyjen asiakasyritysten kirjanpitäjänä, asiantuntijana ja asiakaspalvelijana.
3. Kehittymismahdollisuudet. Työnkuva kehittyy ja vastuut kasvavat osaamisen ja kokemuksen karttuessa. Uutta opittavaa riittää niin kirjanpidosta, järjestelmästämme kuin asiakkaidemme toimialoistakin.
4. Oma ohjelmistotuotteemme Adminet. Adminet on pitkälle automatisoitu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla on yli 22 000 käyttäjää. Järjestelmän hoitaessa rutiinityöt sinä voit keskittyä olennaiseen: kirjanpidon asiantuntijatyöhön. Pääset halutessasi myös osallistumaan Adminetin toiminnallisuuksien ja sovellusten kehittämiseen.
5. Admicomilla viihdytään hyvin. Työntekijämme ovat tyytyväisiä työhönsä ja työpaikkaansa, ja vaihtuvuus on vähäistä. Olemme iloisia ja ylpeitä työntekijöistämme ja he tekemästään työstä!

Onnistut ja menestyt tehtävässä, jos sinulla on...
- työssä karttunutta osaamista ja kokemusta kirjanpidosta ja itsenäisesti tehdyistä tilinpäätöksistä
- kokemusta MS Office -ohjelmien käyttämisestä
- itsenäinen ja huolellinen työskentelyote, joka ei horju pienen paineenkaan alla
- uskallusta tarttua rohkeasti uusiin haasteisiin
- hyvät tiimityöskentelytaidot
- tehtävään soveltuva koulutus (esim. merkonomi, tradenomi tai KTM).

Lisäpisteitä kartuttaa...
- kokemus sähköisen toiminnanohjausjärjestelmän käyttämisestä
- tieto-taito perustajaurakoinnista ja/tai konserniyrityksen kirjanpidosta
- perustason ymmärrys rakentamisen, talotekniikan tai teollisuuden toimialojen yritystoiminnasta.

Vastineeksi ajastasi ja työpanoksestasi tarjoamme sinulle...
- vakituisen kokopäivätyön kannattavasti kasvavassa ja luotettavassa yrityksessä
- mielenkiintoisia ja vaihtelevia työ- ja asiakaspalvelutehtäviä
- mahdollisuuksia kasvuun ja kehittymiseen
- työyhteisön, jossa on rento ja kannustava ilmapiiri
- viihtyisät toimitilat ja ergonomisen työpisteen
- monipuoliset työsuhde-edut.

Lisätietoja tehtävästä ja Admicomista työpaikkana voit kysyä tilitoimistomme johtajalta Eeva Huuskolta (eeva.huusko@admicom.fi tai 044 433 3240). Eevan tavoitat arkipäivisin 22.–30.3., parhaiten klo 11–13.

Hae tehtävää viimeistään 7.4.! Hakuilmoitus ja kevyt taustatietolomake löytyvät osoitteesta https://admicom.jobilla.com/9neek-kirja ... %A4j%C3%A4.