Esitäytetyn veroilmoituksen palautus 10.5. tai 17.5.2011

Ajankohtaisia asioita ja uutisia kirjanpitoon liittyen
Tapaus16
Viestit: 146
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 02:20

Esitäytetyn veroilmoituksen palautus 10.5. tai 17.5.2011

Viesti Kirjoittaja Tapaus16 »

Myös henkilökohtaisten veroilmoitusten palautuspäivä lähestyy. Esitäytetty lomakehan täytyy nykyään palauttaa vain jos siihen haluaa tehdä muutoksia. No, useimmitenhan muutoksia kannattaa kyllä tehdä, joten tässä palautuspäivä vuodelle 2011 jotka ovat joko 10.5. tai 17.5.
Mehukatti
Viestit: 10
Liittynyt: 19 Loka 2010, 21:22

Re: Esitäytetyn veroilmoituksen palautus 10.5. tai 17.5.2011

Viesti Kirjoittaja Mehukatti »

Lisätään tähän, että liikkeen- ja ammatinharjoittajat kuuluvat normaalista poikkeavaan palautusryhmään ja palauttavat myös tämän henkilökohtaisen veroilmoituksen aikaisemmin (yleensä jo huhtikuussa).
Marella
Viestit: 93
Liittynyt: 15 Huhti 2010, 21:08

Re: Esitäytetyn veroilmoituksen palautus 10.5. tai 17.5.2011

Viesti Kirjoittaja Marella »

Mulle näitä mattimyöhäisiä on kertynyt... Nyt olen hakenut ja päässyt HyväPalkkaiseen päivätyöhön joten nämä lentävät yli laidan kesän koittaessa. Mutta siihen asti:

Henkilöasiakkalla on vuokratuloa, joka pitäisi ilmoittaa veroilmoituksella, palautuspäivä 17.5.

Asiakas soitti tiistaina, että mitäs nyt tehdään kun on vika palautuspäivä. Kehotin toimittamaan tositteet minulle ja allekirjoitetun ilmoituksen verotoimistoon hopi-hopi kunnen muutakaan keksinyt.

Aikusten oikeesti, onko kellään kokemusta tuleeko sanktiota jos pidennystä ei ole haettu ja ilmoitusta täydennetään myöhemmin?
Vastaa Viestiin