Sivu 1/1

Tilinpitoaineiston luovutus

Lähetetty: 17 Loka 2011, 11:59
Kirjoittaja raunle
Isännöitsijän toiminta taloyhtiössä on päättynyt. Hallitus on pyytänyt häntä luovuttamaan kaiken materiaalin, joka koskee ko asunto-osakeyhtiön hallintoa ja taloushallintoa. Isännöitsijällä on kaikki mapit aineistoineen vuosilta 2000 -2011. Taloyhtiölle on valittu uusi isännöitsijä. Kuinka on hyvä toimia, että tiedetään aikaisemman isännöitsijän luovuttaneen kaiken materiaalin, joka koskee ko taloyhtiötä. Onko hyvä, että hän kirjaa kaiken ylös, mitä tilinpitokirjoja tai muita, hän luovuttaa?

Re: Tilinpitoaineiston luovutus

Lähetetty: 17 Loka 2011, 18:32
Kirjoittaja Andy
Aika vaikeahan sitä on mistään tietää, mitä kaikkea aineistoa vanhalle isännöitsijälle on vuosien mittaan kertynyt, mutta ei varmasti ole huono idea kirjata ylös luovutushetkellä mitä on luovutettu, niin tiedetään sitten keneltä etsiä jos myöhemmin huomataan että jotain puuttuu.