Page 1 of 1

Työntekijöiden virkistystilaisuus, asiakkaat?

Posted: 24 Oct 2016, 12:34
by Emäntä123
Miten katsotaan sellaista työntekijöille tarkoitettua virkistystilaisuutta, jossa on ollut paikalla muutama yrityksen ulkopuolinen asiakas?
Onko se edustusmenoa kokonaisuudessaan vai voiko kulun jakaa sekä virkistykseen ja edustusmenoihin?
Mihin tuossa vedetään raja?

Re: Työntekijöiden virkistystilaisuus, asiakkaat?

Posted: 25 Oct 2016, 15:27
by HannaF
Kyllä minä siihen laittaisin sen rajan, että onko henkilökuntaa vai ei. :)
Kulut voinee suht helposti jakaa osallistujamäärän perusteella edustus- ja virkistyskuluihin.

Re: Työntekijöiden virkistystilaisuus, asiakkaat?

Posted: 11 Nov 2016, 13:49
by Torppeli89
Komppaan Hannaa. Noin tekisin itsekkin