Sähköisten tositteiden järjestäminen
Lähetetty: 05 Huhti 2012, 03:40
Moi,
Pyrin järjestämään kirjanpitoni kaikki tositteet sähköisessä muodossa. Kysynkin, että olisiko teillä jo tiedossa jotain valmista hyväksi koettua mallia, miten tositteet saataisiin parhaiten järjestettyä sähköisesti niin, että sieltä sitten jälkitarkastelussa olisi niitä helppo etsiä? (esim. tositekansioiden ja tositteiden nimeäminen).
Ne harvat paperitositteet mitä minulla on omassa toiminnassa, skannaan ne pdf:ksi ja arkistoin kyllä paperiversion perinteiseen malliin käsipelillä, ihan vain varmuuden vuoksi.
Pyrin järjestämään kirjanpitoni kaikki tositteet sähköisessä muodossa. Kysynkin, että olisiko teillä jo tiedossa jotain valmista hyväksi koettua mallia, miten tositteet saataisiin parhaiten järjestettyä sähköisesti niin, että sieltä sitten jälkitarkastelussa olisi niitä helppo etsiä? (esim. tositekansioiden ja tositteiden nimeäminen).
Ne harvat paperitositteet mitä minulla on omassa toiminnassa, skannaan ne pdf:ksi ja arkistoin kyllä paperiversion perinteiseen malliin käsipelillä, ihan vain varmuuden vuoksi.